6,3

1486 maal bekeken, 35 maal gedownload

nabij Sant Julià de Lòria, Parròquia de Sant Julià de Lòria (Andorra)

Passejada llarga pels camins de Sant Julià. No hi ha dificultat tècnica però la llargada i el desnivell acumulat fan que la posi com a "difícil".
Bones vistes al llarg del recorregut, però sobretot en les zones més aèries.
Es surt del centre de Sant Julià de Lòria i es va a buscar el Camí del Retrobament, marcat amb un símbol d'una petjada de peu descalç, direcció Aixirivall. Passat el poble trobem el GR7, que seguim fins passat Auvinyà i la seva capella de Sant Romà. Pugem un trosset fins la zona de Coma Bella, on cal creuar la carretera al costat de la font, i anar a buscar el GRP, groc i vermell, que no deixem fins al Pic Negre. Allí creuem tot el Calm de Claror fins al Pic de la Peguera, on la baixada per la collada de la Caülla, i després fins a Certers és evident. Després camí comunal, punts rodons grocs, fins al punt de sortida.
panoramisch

creu

piek

pic de la peguera

pic negre de claror

Archeologische opgraving

vw

Curiós model de WV T1 abandonat al peu del pic de la Peguera.