3,5
7,1

467 maal bekeken, 8 maal gedownload

nabij Fatgés, Catalunya (España)

Avui hem fet un agradable i fàcil recorregut per una zona de Tivissa que no coneixíem. Hem deixat el cotxe al costat de la carretera, aproximadament 1 Km. abans d’arribar al poble, justament on comença el Camí de Capcir (Com orientació hi ha unes torres d’alta tensió i els cables que porten creuen la carretera per sobre d’on hem aparcat).

Comencem a caminar baixant cap a l’Estanyol del Mas de Peles, i anem a trobar el PR-C 182, el seguim a la dreta (quasi tot el recorregut el farem per aquest PR que mes tard troba el GR-7 i van plegats), anem pujant per la Carrerada de Llaberia, paral•lel al Barranc de la Coma d’en Ginebre, arribem al Coll de les Anyeres i seguim fins el Corral i l’Era de la Mafla, baixem pel Pujador del Bosc Negre, creuem el Barranc de la Mafla i propers al Mas de Castellnou, trobem el GR-7, seguim pel Camí del Montalt fins arribar al Mas de l’Eloi, on anem a l’esquerra, tot seguint el GR que va vorejant el Barranc de Capcir, fins que al trobar una nova senyalització, deixem la pista i agafem a la dreta el bonic sender de les Moles, que va pujant fins arribar a la Caseta de Capcir, passada aquesta, trobem a un encreuament senyalitzat, deixem el GR i PR i anem a l’esquerra pel Camí de les Moles, que còmodament ens portarà al Coll de les Pletes i al cotxe.