Afstand

21 februari 2021

Uitgevoerd

februari 2021
Wees de eerste die klapt
Delen

38 maal bekeken, 3 maal gedownload

in de buurt Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Hem deixat el cotxe al carrer dels Torrents que està al barri de la Creu de Vacarisses.
D'allà surt un sender que ens atansaria al Coll de les Bruixes passant primer a tocar del mas Bovet. Abans d'arribar a aquesta edificació, però, hem agafat un sender a la dreta molt estret.
El caminoi primer és força visible i va ascendint a tocar d'algunes cabanes de pedra seca. Travessem un parell de torrents que baixen sense aigua . A poc a poc el sender es va desdibuixant fins acabar ascendint una mica camp a través fins a anar a raure a la pista que ens condueix suaument fins al coll de les Bruixes.
Un pal indicador ens mostra la pista que ens aproparà al Pla de les bruixes. Seguim pujant de forma molt suau, la pista gira cap a la dreta i de sobte apareixen vistes impressionants de la muntanya de Montserrat, el monestir, la cova, el monestir de sant Benet... Continuem una estona més fins arribar a aquest pla on les vistes abracen també l'altra vessant amb sant Salvador de les Espases i el Baix Llobregat.
Dona molt de goig fer parada a aquesta era de les bruixes i poder deleitar-se amb aquestes originals vistes de Montserrat. Hem passejat per aquesta atalaia, seguint alguns senders i gaudint de les vistes de la muntanya i del so de les campanes.
La baixada l'hem fet per la pista tot gaudint també de vistes sobre el massís fins arribar al mas Bovet amb la seva fisonomia ben particular. Hem pogut encara entretenir-nos una bona estona a tocar del mas en unes agradables praderies i de seguida hem desfet el darrer tram de camí que ens ha atansat al cotxe.
Sortida molt fàcil i recomanable per les seves vistes i amplis paisatges.
Parkeren

10 Coll de les Bruixes

Uitkijkpunt

11 Vista del Monestir de Montserrat

12 vista de Sant Salvador de les Espases i d'una cur...