Tijd  5 uur 19 minuten

3,2
6,4

835 maal bekeken, 65 maal gedownload

nabij Villahermosa del Río, Valencia (España)

Aquest cop ens vam anar a Villahermosa del Rio per fer una bonica i agradable ruta pels voltants del riu Carbo als peus del Penyagolosa, on gaudim d'uns bonics paisatges seguint el curs del riu fins arribar a la Cascada del riu Carbo, punt culminant del dia .

Ruta ideal per a iniciar-se i gaudir del senderisme. Al llarg del recorregut hi han alguns
llocs on es pot prendre el bany.
El Riu Carbo, naix del Penyagolosa, i el seu recorregut d'uns 9 km es troba dins del terme municipal de Villahermosa del Rio.

Deixarem el cotxe just a la plaça del poble, a l'entrada de Villahermosa, i el creuarem fins sortir per l'altre extrem, pel carrer Barriete.
La ruta transcorre per el sender GR-7, de forma paral.lela al riu Carbo, pràcticament en tot el seu recorregut, El principi de la ruta és un camí asfaltat que descendeix fins al riu.
Una vegada a la vora del riu les marques del GR-7 les podreu trobar sense cap dificultat i serà així durant tota la ruta on es pot seguir sense cap dificultat.
El retorn des de la cascada fins a la font de la Figuera ho vam fer per un tram alternatiu per després resseguir el camí que ja havíem fet a l'anada.

No fer cas al temps emprat, nosaltres vam parar molt per fer fotos i a la tornada també ens vam aturar a la Masia Roncales a prendre una cervesa i a protegir-nos de la pluja ja que ens va agafar una tempesta quan estàvem arribant a la masia.

Villahermosa del Rio

Esquerra (Abandonem camí)

Masia Roncales

Encreuament (Seguir GR-7)

Salt d'Aigua

Font de la Figuera

Pontet

Esquerra (dressera)

Esquerra (Cap a la Cascada)