Moving time  2 uur 21 minuten

3,1
6,2

75 maal bekeken, 5 maal gedownload

nabij Mura, Catalunya (España)

Podriem dir que aquesta es la volta a la Serra de l'Obac per exel·lencia. Sortim de l'aparcament de l'Alzina del Salari fins al coll de Tres Creus, voregem el Castell Sapera fins al Collet Estret, baixem la canal del Llop, remuntem fins la font de la Portella, d'aqui a la Casa vella de l'Obac i per pista fins la Casa Nova. Tornem a destí per els Alts de la Pepa fins al Collet Estret. Aqui podriem enllaçar per el mateix camí per on hem vingut o per variar revoltar el Castellsapera per llevant i baixar fins l'imponent avenc del mateix nom. Un camí estret i perdedor ens retorna fins l'Alzina del Salari. A destacar el paisatge de la torre de Gauita de .... on es pot divisar tots els cims importants de l'Obac. El Casellsapera, el Turó de la Pola o de Tres Creus, la Roca Salvatge, el Catell de Bocs, etc... També Montserrat i, mes enllà, el Pirineu. Una excursió apte per tots els públics, tot i que cal extremar les precaucions durant la baixada de la Canal del Llop i cap final, al voltant de l'Avenc del Castellsapera on l'inclinació del camí requereix anar en compte.
Kruispunt

Esquerra

Trencall a l'esquerra cap a sota el Castellsapera