Moving time  één uur 54 minuten

2,2
4,3

72 maal bekeken, 4 maal gedownload

nabij Matadepera, Catalunya (España)

Ruta circular que comença i acaba a La Barata. Fa una volta de 360º al Turó de la Carlina sense pujar-hi. De fet, no te cap sentit fer-ho perquè es un Turó boscos que no te cap interès paisatgístic malgrat l'alçada. En canvi, per aquesta ruta que el rodeja es gaudeix de molt bones vistes sobre el Vallès primer, el paisatge de l'Obac i Montserrat. De La Barata deixant en pocs minuts el camí Ral ens enfilem per un camí ben fresat pel mig del bosc cap a la Roca del Corb. D'aquí cap al Puig Codina (853 Mt) passant pel Collet de l'Arca (823 Mt) fins la Punta dels Caus Cremants (815 Mt) que ens hi podem enfilar fent una grimpadeta. Ara baixem llargament fins al Torrent de la Torrota l'atravessem i pugem fins el Coll de la Riba (699 Mt). Agafem la pista ampla a la dreta paral·lela al torrent amb les marques de la Matagalls-Montserrat fins al Coll de la Torrota i per una forta pujada arribem a la Torrota de l'Obac, una torre de guaita del segle X que te una interessant llegenda. Aquí deixo l'enllaç per si la voleu conèixer.

Ara, per un camí estret i planer ens dirigim cap al camí que ve dels alts de la Pepa i de la casa Nova i a l'encreuament girem a la dreta passant pel Pou de Glas, el Tossal de l'Àliga (863 Mt) i el Collet Estret (851 Mt). Uns metres mes endavant trobarem el camí ral de coll de Davi que ens retornarà fins a La Barata. Una ruta fàcil que només es complica si grimpem al Turó dels Caus Cremats

Inici

Esquerra

Vista de la Roca del Corb

piek

Cim de la Roca del Corb (878 Mt)

Esquerra

Bergpas

Collet de l'Arca (823 Mt)

piek

Puig Codina (853 Mt)

Vista de la Punta dels Caus Cremats

Base de la Punta dels Caus Cremats

Vista enrrera Punta dels Caus Cremats

Trencall a la dreta

Coll de la Torrota

A l'esquerra cap a la Torrota de l'Obac