Moeilijkheidsgraad   Middelmatig

1,3
2,7

1920 maal bekeken, 101 maal gedownload

nabij Espot, Catalunya (España)

Pujada al Pic d'Amitges des del refugi d'Amitges. El camí transcorre pràcticament en la seva totalitat per una tartera de pedres de grans dimensions de manera que s'ha d'anar saltant d'una a l'altre, no és una ruta fàcil, però tampoc no és molt difícil.

El camí comença al peu del refugi seguint la pista principal fins a trobar-nos enmig dels tres estanys, on girarem a la dreta i baixarem a nivell dels estanys de la Munyidera i Gran d'Amitges. En aquest punt comença la pujada per la tartera, passant per sota de les Agulles d'Amitges, fins a arribar al coll entre els pics d'Amitges i Saboredo. Aquest coll és també el límit del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.

Un cop arribem al coll, seguirem cap a la dreta per enfilar-nos al Pic d'Amitges. Un cop baixem del Pic d'Amitges, podem enfilar-nos a un altre pic un pèl més baix just al costat.

El camí de baixada segueix la mateixa ruta per la tartera que hem fet per pujar.